From: "Webmail Administrator." <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Nov 2010 09:51:17 -0000 (GMT)

-------------------------------------------------- ---------------------
                Dit is een e-mail account update Web-nieuws
                  Zie de onderstaande mailing informatie
-------------------------------------------------- ---------------------

Update nu uw (nl) E-mail.
Geachte (nl) E-mail eigenaar, Dit bericht is afkomstig van (nl) messaging
centrum voor alle (nl) E-eigenaren. We zijn momenteel verbetering van onze
databank voor 2010 en e-mail centrum. Wij zijn het verwijderen van alle
ongebruikte (nl), e-mail om meer ruimte te creëren voor nieuwe. Om te
voorkomen dat uw account uit afsluiting van de noodzaak om onderstaande
updaten zodat we weten dat een geschenk account gebruikt.

Maar USC heeft klachten ontvangen van onze klanten voor onbevoegd gebruik
van de E nl. Als gevolg daarvan, maken we een extra beveiliging te
controleren op
mailbox om al onze klanten om hun informatie te beschermen tegen diefstal
en fraud.Warning!
E-mail eigenaar die weigert om zijn of haar e-mail account update binnen
twee dagen na ontvangst van deze waarschuwing zijn of haar e-mail
permanent verliezen.
Om na te gaan / te bevestigen uw e-identiteit,
U bent de volgende gegevens te verstrekken;

Bevestig uw e IDENTITEIT HIERONDER
E-mail: ________________________
E-mail gebruiker naam: ________________________
E-mail Wachtwoord: ________________________
Bevestig wachtwoord: ____________________
Account Deactivering :__________________( specificeert ja deactiveren.
Niets om actief te blijven)
Reden voor Deactivation_____________ (indien ja)

Waarschuwing! in het niet uw e-mail account te verifiëren binnen de 48u op
Ontvangst van deze kennisgeving, wordt uw rekening automatisch worden
Gedeactiveerd

Copyright @ 2010 (Nl). Alle Rechten voorbehouden
Met vriendelijke groet,
NL