Subject: Account re-activeren

From: "WEBMAIL ACCOUNT UPDATE" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 May 2010 03:33:57 -0300 (BRT)

Beste gebruiker,

Dit bericht is afkomstig van de IT Service Webmail messaging
centrum voor Webmail-gebruikers. We zijn momenteel verbetering van onze
databank en e-centrum te wijten aan een ongewone activiteiten
geïdentificeerd in onze e-mail systeem.

Wij zijn het verwijderen van alle ongebruikte Webmail-accounts. U bent
nodig is om uw webmail-account te verifiëren door te bevestigen
Webmail van uw identiteit.

Dit zal voorkomen dat uw Webmail account is gesloten
tijdens deze exercise.In om uw Webmail te bevestigen
identiteit, bent u de volgende gegevens te verstrekken;

Voornaam:
Achternaam:
Gebruikersnaam / ID:
Wachtwoord:
Toekomst Wachtwoord:

* Belangrijk * Gelieve al deze informatie
volledig en correct andere wijze te wijten aan de veiligheid
redenen die we kunnen hebben op uw rekening af te sluiten
temporarily.We dank u voor uw snelle aandacht voor
deze kwestie.

U zult begrijpen dat dit een veiligheidsmaatregel
bedoeld om u te helpen beschermen en uw Webmail account.
Wij zijn excuses voor het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet,
Webmail IT Service